Afropasset var...

totalt värdelöst.

Helt ärligt med handen på hjärtat, vad var det där? Skaka lite på benen, höj handen mot himlen o du kallar på solen och böj dig o släpa händerna i backen o du tackar jorden? Ursäkta, va?
"Det blir så jobbigt som man vill att det ska bli" Delvis sant, desto mer man kämpar desto jobbigare blir det men honestly, vem blir trött/svettig utav att böja på ryggen?

Kan sammanfattningsvis erkänna att passet inte var något för mig och jag kommer mest troligt inte gå på det igen. Men fick iallafall liiite träning, för fan vad jag saknar gymmet. Var så nära att skippa passet o gå in i gymmet istället men så ajaj såg mig själv i spegeln o kom snabbt på andra tankar.. Förhoppningsvis kan jag gå till gymmet i slutet av veckan för då borde det väl börjat läka så att det ser lite.. mer normalt ut?

Jag ber till gudarna om detiaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0