Burn baby burn

Högjudd konversation as we speak..

Mamma: MATILDA!?
Jag: JAAAA?
Mamma: VILL DU HA LITE CHIPS?
Jag: JAAA!
Mamma: Hämta själv.
Matilda: ....

Rörig dag, blev ingen skola var hemma o "vabba" istället, fyfan för sjuka barn alltså..
Blir samma imorn, fast imorn missar jag lektioner till skillnad från idag när det bara var filmmys. Vill halvt klaga på det, den här dagen har gått SJUKT långsamt! Lixxom kändes som att det gått minst två timmar när typ en halvtimme gått?

Sjukt alltså!
När man är i skolan vill man bara hem men när man väl är hemma vill man bara därifrån?

Aja, gymmet vart oxxå lite rörigt, tror jag förstörde stämningen lite mellan mig o en viss person men jag blev irriterad av rätt starka skäl. Det var lixxom inte kul eller okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0