Fall in line

Till killen från hållplatsen igår.. ja tänka dig att jag signerar ett helt inlägg till dig ;) Men eftersom att du erkände att du är en av våra trogna bloggläsare vad annat kan jag göra?

Kan ju börja med att påpeka att det inte finns någon han men när det finns så ska jag vara väääldigt tydlig så att inga missförstånd uppstår. Kan ju också passa på att fråga eftersom att du sett när vi gått runt i okka för typ hundra år om du fortfarande ser mig gå runt? fast med en hund i släptåg, fast mest troligt inte, du verkar ju bara gå ut varannan fredag till spårvagnen.. i lite lagom glad i hatten mood.

Haha sorry för ironin men ger igen för all cigarett rök du blåste ut igår, haha borde väl egentligen fråga hur det gick för dina kompisar. Så gör det nu, hur gick det för dom? Lyckades dom att inte ramla ner i hamnen eller?

Resterande inlägg är för er alla, ni lyckligt lottade människor som tar er tiden att läsa den här ständigt ouppdaterade bloggen.
Idag har jag varit på gymmet (yey) körde kondispass! o snart blir det att dra till Gu va gott o käka med biff1 o biff1'2  Sen vet jag inte vad som händer, blir väl att chilla lite i stan jaaao, synd att det är så kallt bara :(

Kommentarer
Postat av: Skorstenen

Ser dig ej längre. Går bara in i Okka för Lidl xd Vem är nya då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0