Gomorgon!

Precis vaknat, eller inte egentligen varit vaken ända sen mina småsyskon valde att gå upp men nu har jag officiellt stigit upp. Låång sovmorgon idag, älskar att vara hemma själv på morgonen, allt är så lugnt o man har fått sova ordentlig, SKÖNT!

Idag har jag bara två lektioner, matte och engelska så nåt säger mig att jag kommer ta mig igenom dagen ganska så bra men man vet ju aldrig. Har ju fortfarande kvar där jag brände mig, ser hemskt ut, känns dock inte lika mycket som det gjorde innan så sakta men säkert läker det väl lite. Fast om jag ska vara ärlig, skulle hellre vilja att det gjorde ont än att det ska synas..

Idag blir det afro! Missade ju förra gången men idag kööööör vi! Ska bli askul o pröva på men uff det är säkert jobbigt oxxå.. Men sommaren 2011 here I come!


åhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0