Loosen up my buttons babe..

Känslan man får när nån annan uppdaterar bloggen.. är helt underbar!
(matilda droppar känsla...)

Vi kan säga såhär! Om nån av de andra börjar uppdatera igen så gör jag också det! Vi är som de där brickorna, faller en faller alla.

Idag var det sex o samlevnadsdag, det är iallfall vad jag kallade det men fick höra att lärarna kallade det för kärlek och relationsdag? Men tycker mitt låter mycket bättre, fucking bitter idag.

Hade föreställt mig att Olle Waller var en smärt blond 30åring av nån anledning? Men fick till förvåning se en lätt rund gubbe tralla in i aulan, haha lite besviken på utseendet men har lärt mig att se längre och han var faktiskt riktigt underhållande! Lite långrandig ibland men han höll mottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0