Vi som har haft ett intressant samtal med "Fråga Olle" Olle.

Ae, vad är det jag läser? Att Matilda funderar på att ge upp hoppet om bloggen?! Nej, sånt tolereras inte! Här ska det inte läggas ner något. Här kämpar vi in i sista sekunden tills vi inte har några besökare och nu har vi faktiskt 8pers per dag.

Ok, borde kanske berätta något intressant när jag väl är här.   
Igår var det valentines day. Blev överraskad av matilda med godishjärtan, naw. Fick även godishjärtan av min pojkvän så man kan ju börja undra ifall de ska göda upp mig ännu mer :( Fick även fina blommor av min pojkvän, som står så fint på mitt skrivbord :)  

Idag kom även "Fråga Olle" Olle till skolan & blev den första gången jag hade ett "normalt" samtal med en kändis

Maria: sa något om att det blev kallt när de öppna fönstrena
Olle: Du tycker väl inte det är kallt?
Maria: Jo

ojoj, & det samtalet får avrunda dagens (veckans, månadens?) inlägg. Puss.



Matilda trodde han skulle va ung & blond, aj vilken miss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0