Tusen gånger starkare

Igår var det så att det var friluftsdag som i sp2a:s öron betyder film + mys! haha, helt rätt alltså. Blev flimen jumanji lite mysig sådär :) blev även en nostalgi feeling för min del.

Idag hade jag endast idrott; jag & bea slog några badmintonbollar + gav varandra massage. Jobbigt värre. Sen gick vi upp till ekonomin (1000 trappor, jobbigare än idrottslektionen) för att få veta att vi inte har någon, bästa eine. Sen blev det att slaviskt leta efter pärra för att kräva om hemuppgift & det grejade vi.

Imorgon har man planerat att gå på matten, ringa holmen paper & beställa möte + svenska prov. Dagen slutar halv1 vilket känns ganska nice för en fredag! :) Ska även försöka att färga mitt hår, mina ögonbryn & bättra på ögonfransarna, får se hur det går. Känner nervositet över ögonbrynen.

Aja, nu ska man väl fortsätta plugga svenska & så får jag väl kanske för mig att göra spanskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0