You raise me up

Sammanfattning av helgen :)

Lördag- minns inte vad jag gjorde på dagen om jag ska vara ärlig men vet att jag drog till gymmet o att kvällen spenderades på gu-va gott o sen stan, lite rörig kväll men helnajs ändå!
Söndag- Mest legat i sängen o degat halva dagen, sen blev det kött på gymmet och åka till mamis jobb o lägga dit godis o prylar tills allahjärtansdag imorn! :)

O nu har jag på något mirakulöst sett slagit till tån så det blöder som satan, märkte det eftersom att hela fingarna helt plötsligt var blodiga? Fett weird att man inte ens känner att man slagit sig men det blodar mer än gud vet vad.
En teori är ju att jag efter alla miljontals gånger jag slagit mig blivit så härdad att jag inte längre känner av "småskador"

Fett najs isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0