You were my first love

Snabbt hem o vända jao!
Ska ut med hunden en snabbis sen bär det av mot friskis o köra afro! Fett taggad, om jag bara hade lite mer tid, passet börjar ju lixxom om en timme o då ska jag hinna gå ut med hunden, byta om o dra till gymmet, men tidsoptismist som jag är - lätt att jag hinner.

Skolan var soft, fick reda på att jag eventuellt ska resa inom snar framtid, uhu vad det kan det vara för nåt? ;)
Nae men för att vara seriös, var kvar på listan efter att ungefär mer än hälften på listan sållats bort, låter jäkligt bra? Och tydligen var jag en väldigt stark kandidat, låter suveränt!

Men den som lever får se, o dagens utmaningar är afropasset och plugga till provet imorn.
Inte helt hundra på att jag ens överlever första utmaningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0