I hope you dont mind

Asso vad är det här?
Statistiken går upp desto mer vi inte uppdaterar men när vi väl gör det så är den lägre än lägst.
Verkar inte vara ett vinnande koncept med tanke på att det är en blogg vi driver där själva grunden är att man uppdaterar sporadiskt, eller i de flesta fall väldigt ofta. LÄS FOLK LÄS (NÄR VI UPPDATERAR GÄRNA)

Idag har jag tänkt på dig, o sen dig igen. Fast inte du som i du för att jag är 100% säker att du inte vet att jag har en blogg. Lika säker är jag också på att du inte vet att det är dig som jag pratar om. För att du är korkad.

Men tillbaka till er som faktiskt läser min/våran blogg. Utöver det över (hähä..lame) så har jag storstädat, hör o häpna folket jag har dammsugit, dammat, rensat garderob och alla hyllor.
Halva rummet har under dagen hållit sig någorlunda städat men andra halva är nu befläckad med nya prylar som mamma köpte med sig hem från sin tjejtripp.

Lever livet atm, har inte pluggat än men har ju en hel kväll på mig, ska smälla i mig allting i kapitel 8-9 idag.
Hejahejaheja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0