Ramlar hem i fint skick

Kommit fram till att Bella är roten till min unhappiness. Ett "misstag" hon gjorde för mer än ett år sen står kvar än idag. Dock ett väldigt oskyldigt misstag som ledde till en katastrof. En underbar katastrof emellanåt men ack fortfarande en katastrof. Tänker inte gå in på vad som hände, vem som är inblandad men kan ju lugnt säga att gaaaaah, jag är såld.

Men har fokus på mig själv nu, no more h1,h2,h3,h4 osvosv. Fast om HLB skulle få för sig något så är det helt lugnt på min front. Faktiskt mer än lugnt, det skulle bara fullända det redan perfekta.

Förresten så hatar jag tofflor. Asso "manliga" sådana, jag lever helt klart i en illusion. Jag tror att killar skiter i tjejerna till en viss grad. Antagligen blivit grundlurad utav alla halvkassa noveller jag läst där tjejer är helt beroende av sina killar som hellre går ut o festar själva än att sitta hemma med tjejen men IRL så verkar det vara helt tvärtom? Jag klarar inte av när folk/killar kräver för mycket uppmärksamhet. Skulle kunna skriva en hel novell om det här men nae det behövs egentligen inte, jag gillar privatliv oxxå lixxom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0