She'll never know if you never tell her

Haft en stark ovilja att vilja blogga här, varför får vi ta en annan dag.

Dom senaste dagarna har varit väldigt händelsefulla, på både gott och ont.
Dock för mycket för att dra allt här! :)

Idag har jag lite planer som bella skulle motsätta sig emot bara en aning, eller nae, en hel del faktiskt. Men vad är livet utan chansningar o risker? ;)

Vi får se hur det hela slutar, jag är i vilket fall som helst i en jäkligt dålig sits så oavsett hur det hela ter sig så sitter jag i skiten ändå hehe, typiskt.

TTYL BITCHES!

Btw, jag har bränt sönder mig, det svider..
Nån som vet hur lång tid det tar för sånt att försvinna?


ge mig sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0