Beggin please stay with me

En viss latino tkr att jag pikar honom lite för ofta numera? Men lixxom om han inte hade gjort saker som är pikvärda så hade jag ju inte gjort det eller hur? Beror helt på hur man ser på det, o jag kan lova att jag ser på det på det sättet..

Fick hjärtattack nyss, nästintill iallfall.
Min nya rädsla är helt klart att någon ska få tag i två gamla videobloggar som jag gjort tillsammans med en. Tänker inte ens namnge henne, alla kommentarer kommer att raderas om nån bara vågar säga vem.. Haha, dom är så sjukt pinsamma. Alltså visst, dom är sjukt roliga också, faktiskt ren underhållning MEN usch nästan så att man skäms haha, fast dom var ju bara på skoj! Nåja, nog om dom, hoppas aldrig dom får se dagens ljus igen.

Taggar inför spinning om en timme. Hade tänkt att be pappa om skjuts men han lyser med sin frånvaro så om nån skulle få för sig att åka förbi så hör av er!






Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla på inlägget nedanför så märker du att redan namngett personen i fråga...

2011-01-24 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0