Can you make it undone?

Citerar maria "Skolan var väl lite som vanligt idag"
Vet inte riktigt om jag håller med.. Vi lekte lärare, servitris och duktiga elever. Hur ofta gör man sånt i skolan på en skala? Kul var det iallafall! Fast en del av niorna var om jag ska vara ärlig, lite sär.

Men nog om det, håller på o småstädar. Då menar jag verkligen städa, inte mitt vanliga städande som oftast bara innehåller att plocka upp det som ligger på golvet och slänga in det i garderoben. Problemet med min städteknik är ju att garderoben blir full, snabbt och då finns det inget annat att göra än att plocka ur o lägga tillbaka där det egentligen hör hemma. Varför jag inte lägger sakerna direkt är för att jag oftast inte har tid eller ork att städa när man lika gärna kan skjuta på det några dagar o slänga in det i garderoben, men aja, som man bäddar får man ligga helt enkelt!

Taggar gym med biff1 snart också, halv 5 redan puhuu, måste fortsätta städa om jag ska hinna.


TTYL!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är jämnt lärare & duktig elev så det var precis som en vanlig dag för mig ;)

2011-01-27 @ 14:58:15
URL: http://nrkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0