Cuz you cant save me baby

Godmorgon!

Fick motstå frestelsen att ta ett tag med dammsugarn när jag såg ett par extra skor i hallen imorse haha, hemsk människa man är ibland. Idag blir det iallafall att först färga håret o sen dra till gymmet!

Haha kan inte sluta tänka på en viss persons utbrott när jag sa att jag skulle färga till blond, haha humor alltså. För min del iallafall, han fick typ torsdag. Fast ska inte färga blond, blir nån brun som vanligt! Tråkig färg egentligen men det är ett säkert kort iallafall!

Min nya favoritlåt:

BTW! Idag ska jag (äntligen) lägga upp videos från bland annat nyår!
Så glöm inte att kolla in senare ikväll.

-Speciellt du bea, nu ska du få se att jag faktiskt gör saker som jag sagt att jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Daniel

HAHAHAHAH men neeeeej, orka att du tog upp det här :( tyvärr så får jag torsdag ibland ;O

2011-01-23 @ 13:22:34
URL: http://duarforsenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0