Gave you all i had

Tystnaden på bloggen som uppstår när ingen av de andra uppdaterar..

Skämt åsido. Kom hem från min exfru för ett tag sen, det vart lite filmmys o sådär tills hon kicka ut mig för att hon skulle se på handboll. Eller egentligen kicka hon inte ut mig eftersom att jag frivilligt gick eftersom att jag totalvägrar att kolla på handboll, fett tråk ju..

Nu har jag starka funderingar på att plundra kylskåpet och godisskålen, kan förresten tipsa om ett par bra filmer!

The tourist
, definitivt en film som toppar min lista på favoritfilmer.
Titanic, rätt så gammal men man kan aldrig se den för många gånger!
Tomorrow when the war began, tror den hette så? Sjukt bra film iaf! Antar att titeln skvallrar lite vad den handlar om..

Har en miljon andra sevärda filmer i skallen men de här räcker för nu, känner mig redo för en plundring nu, TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0