Lär känna mig

Du heter? Matilda.
Smeknamn? Tilda/Tilly
Beroende av? Söta saker.
Hur imponerar man på dig? Man bjuder på sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja hela tiden!
Var bor du? Okka loo!
Vem ringde du senast? Saif.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Fråga vart jag var nånstans.
Brukar du komma i tid? Enligt min klocka alltid. Enligt andras klocka aldrig.
Vad saknar du? Pengar på kontot.
Sysslar du med någon idrott? Räknas gymmet?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? Ragga vilt.
En speciell dag du minns? När jag fick gymkortet.. HAHA.
Du samlar på? Pengar.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hur ska jag vinna en miljon om jag inte får köpa en tialott?
Vill du gifta dig? Fur shur.
Vill du ha barn? Absolut.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag trodde du var beroende av mig :'(

2011-01-18 @ 16:32:50
Postat av: ||| Frenchman |||

nice to meet you.

2011-01-22 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0