Fucka upp är mitt andranamn

  • Skolan var väl lite som vanligt idag, vi hade prova på för 9orna & jag drog slutsatserna om att jag skulle bli den bästa läraren ever, eller inte. Bea försökte att få mig börja spela my little ponny & jag gav tillbaka genom att gilla saker hon hade skrivit på matildas profil. naw. 

 

  • Nu har jag precis läst igenom slutsatserna på rapporterna jag har blivit tilldelad men eftersom jag har lite kortslutning har jag ingen aning om vad jag ska tycka. Aja, får väl fokusera på spanskan istället..  

 

  • Har dessutom läst "min" egna blogg & uppdaterat mig. Såg de eftertraktade videosarna. Väntade dock på bordsbönen alldeles för länge & tyckte videon innehöll mer av matildas skratt & att yavuz fuskade med bestiken. Så jag tänkte avrunda med ett citat:

    "Hallå bordsbön då, va e de här för skit!" - matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0